środa, 29 lutego 2012

Dotychczas uszyte.

Przedstawię Wam dziś ciuszki które do tej pory uszyłam z wykrojów(pierwszych w moim życiu) z papavero.pl. Wszyscy szyjący juz pewnie znają tą stronę, a jeśli nie, to musicie szybko nadrobić zaległości . Jestem początkującą "krawcową" ale pełną zapału do pracy i nauki:) Na papavero można wymieniać się doświadczeniami ze wspaniałymi ludźmi, uczyć nowych rzeczy, oraz przede wszystkim, uszyć coś fajnego z darmowych wykrojów:)


Pierwsza sukienka miała wyjść taka ale szyłam ją pod presją czasu (na "imprezę") i wyszło tak jak widać- do poprawki (choć z paskiem nie jest najgorzej)



Kolejna sukienka


Następnie uszyłam bluzkę, obok w wersji z żakietem.


Ostatnia do tej pory była spódniczka w wersji mini z racji braku większej ilości tkaniny(sztruks) :)



P.S. W tej chwili jestem w trakcie produkcji tej sukienki, tylko dodałam rękawy.

Pozdrawiam Natalia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz